in memoriam Barna Zoli

Elhunyt valaki, akinek a nevét talán nem sokan ismerik. Nem egy Michael W. Smith volt, aki sportcsarnokokat képes megtölteni, ha énekel. Nem is Billy Graham, akinek egy-egy evangélizációja alkalmával százak térnek meg. Nekem azonban — és több sorstársamnak is — életem egy kritikus szakaszán nagy segítséget jelentett. Hozzám hasonlóan ő is Jehova Tanúja volt. A távozásom idején sokat segített a honlapja, majd a későbbiekben a személyes találkozások is. Szolgálata inkább csendesen, a háttérben, nem szembetűnően zajlott: “Az elveszettet megkeresem, az eltévedtet visszaterelem, a sérültet bekötözöm, a gyengét erősítem, a kövérre és az erősre vigyázok; úgy legeltetem őket, ahogy kell” (Ez 34:16). Jó tudni, hogy aki hisz Jézusban, még ha meghal is él.

6 hozzászólás

Kategória: életképek

6 responses to “in memoriam Barna Zoli

  1. Norbs

    részvétem

  2. Wyfli

    Évfolyamtársak voltunk, az egész évfolyamnak hiányzik. \”Emlékét megőrizzük\” :

  3. endi

    jaj… mi történt?
    párszor én is beszélgettem vele jt ügyben…

  4. infaustus

    azt hiszem a magas vérnyomása és a koleszterin.

  5. Kedves Testvérek,
    Egy Sorstárs,és Harcostárs ment URunkhoz…. ”
    Barna Zoli barátunk, munkatársunk a múlt héten tragikus hirtelenséggel
    elhunyt, a boncolás szerint szívelégtelenségből fakadó infarktusban.

    A temetése a Megyeri temetőben lesz (Bp. IV. kerület) június 29-én hétfőn
    déli 12 órakor.”(Szalai András levele) hallgassátok meg Phil Metzgert,aki Budapesti Golgota gyülekezetben emlékezik meg Barna Zoltánról. http://livevideo.golgota.hu/events/list/hu/media_id/4801

  6. Idén, június 12.-én volt hogy elköltözött.
    Munkásságának áldásait egyre többen tapasztalják.
    Áldott az igazak emlékezete!