keresőszavak

Vicces pillanatokat élhetnek át a Google-nál, ha beleolvasnak, milyen kifejezésekre keresnek rá az emberek. Én csak az elmúlt két hónapra visszamenőleg néztem meg a WordPress jóvoltából, hogy mely kifejezésekre kerestek rá az olvasók, hogy megtalálják a blogomat. A teljesen szokványos kifejezések között néhány viccesebbet is találtam, amiket kigyűjtöttem (zárójelben időnként saját hozzáfűzéseim). Íme:

idézetek a részegségről
a túlvilágra ki viszi át a lelkeket?
mottók a csokoládéról
papp dániel erec (vajon erre ki keresett rá?)
igefórum fundamentalista (az bizony!)
istenek tetoválva
mit eszünk, amikor böjtölünk?
mit jelent ez a szó: infaustus (kérdezz inkább engem)
endi tetoválásai (nesze neked, endi!)
fiatal lelkipásztorok problémái
isten véleménye a tetoválásról (azt nem a google-ben kellene keresni)
intim pirszingek képek (na azt tuti nem talált itt)
válás után mennyi idővel lehet újraházasodni?
pál apostol étkezési szokásai
örtorony jehovas vitnes (english for dummies)
gmail webhely másolása más gmail-be (ne vicceljünk már)
milyen üzletet nyissak? (olyat, ami jólmenő lesz)
huberjahveadonajjezus.hostzi.com (és még élő is a link!)
böjt magyarázata katolikus szemmel (én és a katolikus szemem)
miért a szemet-szemért müködik ma a világban?
infaustus and isten (we are egy jó páros)
titanic dalszöveg biblia (???)

18 hozzászólás

Kategória: csapnivaló

18 responses to “keresőszavak

  1. endi az valami magyar rockzenész is azt hiszem :)
    gondolom mivel menőpasi is, ezért tetkója is kell hogy legyen :)

  2. ja ide írom, új msn címem van: endi kukac index pötty húúú :)

  3. Laci

    mit jelent ez a szó: infaustus (kérdezz inkább engem)

    mit is jelent? :)

  4. Az infaustus nevet az északi szajkótól (Perisoreus infaustus) kölcsönöztem. Maga a szó egyébként “szerencsétlen”-t jelent, és olyan emberre vonatkozik, aki önhibájából vagy önhibáján kívül került bajba vagy valamilyen rossz helyzetbe.

  5. norbs

    nekem az fúrja az oldalam, hogy a kitakart szó mi lehet, de gondolom esélyünk sincs, hogy erre fény derüljön :D

  6. sejtettem, hogy ez szóba jön majd. :] a személyiségi jogok védelme miatt töröltem ki.

  7. Hehe, ezt nézegetni szoktam néha az én blogomnál is. Elképesztő, hogy emberek mikre keresnek… Lehet, hogy én is post-olok hasonlót… :)

  8. Az én blogos statisztikámban az “Oroszlán Szonja meztelen” kifejezés alapján is megtaláltak! :-DDD Biztos nagyot csalódott, aki emiatt keresett.

  9. nálam ilyenek :D

    pina+szerelem
    csak+pina
    online+nézhető+duci+sex+filmek
    szex+angyallal (LOL)

  10. endi, azért ez már reprezentatív minta… ;-))

  11. berciXcore

    Hát, nálam nem olyan izgi, a legfurcsább a “billy graham szabadkomuves?” találat, meg valaki ősmagyar szimbólumokat is keresett nálam, de az nem nagyon van. :)

  12. Kicsiláng

    Najó, bevallom: a titanic dalszöveges én voltam :D:D
    ROTF

  13. infaustus

    lehet azt gondolta, aki rákeresett, hogy a zsoltárok könyvében megtalálja majd .. :D

  14. berciXcore

    Na jó, a mai hármas így együtt nézve mindent visz:
    “posztabortusz szindróma”
    “abortusz jehova”
    “jehova tanui”

  15. Laci

    Jehova Tanúi :)
    Jaj, járnak hozzánk mindig. hozzák a kis őrtornyot, meg ébredjetek kiadványt.
    Fórumokon lehet velük “veszekedni” eleget. :)

    De ez a “posztabortusz szindróma” se semmi!

  16. Kicsiláng

    “Near, far…wherever You are” :D

  17. berciXcore

    Tegnap befutott egy ilyen:
    “jezsuita jóslatok a világvégéről”
    Majd megkérdezem a jezsuita blogon. :D