Én, bagoly, romok

Reklámok

9 hozzászólás

Kategória: képmutatás

9 responses to “Én, bagoly, romok

  1. Szomorú Ige….Jó kép…lájkoltam a FB-on. Urunk adjon jó kedvet,bőséget!

  2. A bagoly a romok között otthonra talál.

  3. döm

    bár a bagoly egyáltalán nem látszik romosnak, de sehogysem lehet felemelő dolog romok között leledzeni

  4. endike

    én kifejezetten szeretek romok közt mászkálni, főleg romos, elhagyatott gyártelepeken

  5. infaustus

    Szeretném tisztázni, hogy ezzel a képpel és az idézettel nem azt akartam kifejezni, hogy éppen rossz passzban vagyok. A napokban ezt az idézetet találtam meg, és nagyon megtetszett, mert úgy érzem, leír engem. Egyrészt a bagolyfíliám miatt nem esik nehezemre azonosulni azzal, amit [talán csak számomra] egy bagoly jelent. Másrészt ez a világ, és sok ember élete romokban hever, néha persze az enyém is. Harmadszor pedig passzol az állandó melankóliához, amelyben élek. De összességében teljes nyugalmat fejez ki, és számomra pozitív az üzenete ennek a képnek és idézetnek.

    Egyébként — endihez kapcsolódva — Miskolcon a kedvenc épületem a sétálóutcán az, amely a Kossuth térrel szemben épp felújítás alatt van. Olyan világháborús hangulatot áraszt a majdhogynem a téglákig levert vakolattal, kiszedett ablakkeretekkel, és a “Filmszínház” felirattal. Csodaszép. Íme: http://indafoto.hu/torobala/image/10212935-c1948625

  6. “én kifejezetten szeretek romok közt mászkálni, főleg romos, elhagyatott gyártelepeken”

    én is, és főleg fotósként becsülöm őket sokra az utánozhatatlan hangulatuk miatt. Egyszer berongyoltam az egykori Csepel Művekbe (ott van romos gyárterület bőven), de elég hülyén néztek rám a különféle cégek melósai, hogy mit akarok itt fotózni? :-)

  7. A romokról: én Csepelen születtem,Csepelen nőttem fel,15 évet dolgoztam a Csepeli Fémmű-ben, tapasztalatból tudom,hogy aki ezt szokta meg,annak fura,hogy másnak ez a környezet miért érdekes. Én is szoktam arra sétálni… fájó szívvel látom,hogy mi lett.

  8. infaustus

    Íme az emberi faj szégyene:

  9. Inf!

    Ezt lesd meg:
    http://www.ize.hu/comments.php?post_id=12373

    Ez szép madár. Milyen fajta?