Az új évre

Nem vagyok túl nagy híve az újévi igeosztogatásnak, viszont Isten szava élő, és ható. Ezért még egy újévi könyvjelző gondolata is formálhatja az embert, pláne ha tudatosan követni próbálja azt az év folyamán. Ez az a két idézet, amit én kaptam:

“Íme az Úr félelme a bölcsesség, és a rossz kerülése az értelem” (Jób 28:28; ajánlom a 28:20-28-at, ami év közben sokat jelentett számomra).
“Ne fáradj bele abba, hogy állandóan jót teszel! Valakinek szüksége van rá, hogy a te életed helyesen legyen élve” (számomra ismeretlen forrásból).

2011-ben számomra kissé új szerepben találtam magamat kezdő pásztorként. Ebben a helyzetben sok olyan bátorítást kaptam Istentől a Biblián (és más olvasmányaimon) keresztül, melyek segítenek szolgálni, kitartani, példát mutatni, másokat elfogadni és önfeláldozó módon szeretni. Ebben a fenti két idézet is jelentőséggel bír.

Ugyanakkor nem tudok szó nélkül elmenni a blog olvasóival és más bloggerekkel kialakult “szomszédság” mellett sem. A visszajelzések nagyban formálták az én gondolkodásomat is, amiért hálás vagyok nektek. A fenti idézetekkel, és a továbbiakban következő statisztikai összefoglalóval kívánok nektek boldog új évet.

És akkor nézzünk pár érdekességet a WordPress jóvoltából. A Sydney-i Operaház 2,700 fő befogadására képes. 17 telt házas előadást tölthettek volna meg azok az emberek, akik év közben megtekintették a blogomat (47,000 oldalletöltés). A keresőkifejezések mellett (top: infaustus, lilit, a tékozló fiú története, Jehova Tanúi) más blogokról is érkeztek, a legtöbben innen: megmondoka.freeblog.hu, jtinfo.blog.hu, zsotza.blogspot.com, jehovatanui.blog.hu. Az is meglepő számomra, hogy a világ mely részeiről érkeztek: Magyarország, Románia, Szlovákia, Egyesült Királyság, Izland, Egyesült Államok, Mexikó, Venezuela, Brazília, Paraguay, Mozambik, Japán, Dél-Korea, Hong Kong,  Tajvan, Ausztrália.

Külön kiemelném a legtöbb komment gazdáit: norbs (127), endi (83), berci (73), sytka (71), zsotza (57). Köszönöm az év közbeni kitartó figyelmeteket (néha magam sem értem, hogy miért!), nem is beszélve a sok-sok hozzáfűzésről, kiegészítésről.

Ezek persze csupán a mérhető számok. Külön köszönet azoknak az olvasóknak is, akik nyomon követik a fejleményeket a napi statisztikák alapján, és visszajárnak. Miattatok is megéri folytatni! Boldog új évet mindenkinek!

3 hozzászólás

Kategória: idézetek, miegymás

3 responses to “Az új évre

  1. Evi

    Galatians 6:9
    The Message (MSG)
    9-10So let’s not allow ourselves to get fatigued doing good. At the right time we will harvest a good crop if we don’t give up, or quit. Right now, therefore, every time we get the chance, let us work for the benefit of all, starting with the people closest to us in the community of faith.

  2. Köszönöm,hogy én is “szereplője” lehetek Blogodnak Infaustus,- méghozzá nagyon illusztris társaságban!

    Kívánok további sok jó Postot, aktív Kommentelőket, értő OlvTársakat
    2012-ben is!