Bibliai Szabadegyetem – 2012 ősz

2012. szeptember 19. és december 12. között a már ismert Bibliai Szabadegyetem előadássorozat kerül megrendezésre Miskolcon A hit zászlóvivői címmel. Az előadások szerdánként 17.00-kor kezdődnek. A helyszín a II. Rákóczi Ferenc Megyei Könyvtár díszterme (Miskolc, Görgey Artúr u. 11.). A részvétel ingyenes. Azt  nagy előnyének látom, hogy az egyes témák esetében olyan előadókat hívtak meg, akiknek személyes kötődésük is van az adott felekezethez. Így talán még hitelesebbek lesznek az előadások. Szigeti Jenő bibliai tárgyú előadásait egyetemista éveimben én is felvettem, és nagyon élvezetes volt az előadói stílusa. Őt kiváltképp merem ajánlani. A program a következő:

2012/09/19.: A kereszténység első századai
Prof. Dr. Szigeti Jenő egyetemi tanár

2012/09/26.: A valdensek
Restás László lelkész

2012/10/03.: Korai reformátorok és husziták
Prof. Dr. Szigeti Jenő

2012/10/10.: Luther Márton
Sándor Frigyes evangélikus esperes

2012/10/17.: Kálvin János és követői
Péter András református lelkipásztor

2012/10/24.: A hugenották
Dr. Tokics Imre, egyetemi tanár

2012/10/31.: Az anabaptisták
Balogh Miklós baptista lelkipásztor

2012/11/07.: Whitefield és a Wesley fivérek
Szuhánszky István metodista lelkipásztor

2012/11/14.: A zarándokatyák
Prof. Dr. Szigeti Jenő

2012/11/21.: Egy prófécia beteljesedése
Restás László

2012/11/28.: A Miller-mozgalom
Dr. Szilvási József, rektor

2012/12/05.: A hetednapi adventisták
Restás László

2012/12/12.: A ma kereszténységéről
Prof. Dr. Szigeti Jenő

Reklámok

5 hozzászólás

Kategória: miegymás

5 responses to “Bibliai Szabadegyetem – 2012 ősz

  1. Biztos, hogy nem tudok leutazni Miskolcra, viszont érdekelnek ezek az előadások. Később lesz arra lehetőség, hogy meghallgassam / letöltsem valahonnan őket?

  2. infaustus

    http://atf.adventista.hu/szabadegyetem/bp-terezvaros/program.html

    Úgy látom, hogy Budapesten is lesz, csak más témákban. A miskolciak szerintem letölthetők lesznek majd. Ha megtudom, hogy honnan, belinkelem.

  3. Érdekesnek ígérkezik, valszeg elmegyegetek.

  4. infaustus

    Na, akkor ha már a Mívesben nem sikerült, majd itt találkozunk. :]

  5. A Mívesben már nem is fogunk, mert már meg is szűnt…kár érte:-(