5 év

Ma öt éve történt, hogy elkezdtem írni az infaustus 2.0-t. Az elmúlt éveket ki tudom fejezni számokban is: több mint 184.000 látogató, 4.600 komment, és a maival együtt 690 bejegyzés. Hivatkozásokkal találkoztam a blogra jó néhány oldalról, köztük a Magyarországi Református Egyház (reformatus.hu) és az Evangélikus Egyház (evangelikus.hu) honlapjairól. A látogatók pedig a világ szinte minden tájáról ide találtak:

stat

Az öt évben olyan dolgok is történtek, melyek nem mérhetők, nem lehet őket számokkal kifejezni. Egyrészt sokatok által (akár a kommentek, akár a blogotok által) formálódtam én is, bizonyos kérdésekben alakult a véleményem — de persze a tökéletességtől messze vagyok még mindig. Másrészt azt vettem észre, hogy az olvasók némelyike közel került hozzám, a bizalmába fogadott, és az itt látható nyilvános szint mögött is alakult vele a kapcsolatom. Talán nem meglepő, ha elmondom: a számok helyett ezekért vagyok a leghálásabb.

Egy születésnap — még ha csak egy blogról van is szó — jó lehetőséget ad arra, hogy önvizsgálatot tartsak. Mi történt velem öt év alatt? 2008-ban egy lázadó pukkancs voltam, aki megsértődött, mikor mások nem értettek vele egyet. Mára Isten lelkipásztort, férjet, apát faragott belőlem; és farag továbbra is, egyre több hiányosságra nyitva fel a szemem saját jellemem tekintetében. Már várom, hogy a következő öt éves számvetés idejére mi mindent végez el Isten az életemben…

Reklámok

9 hozzászólás

Kategória: életképek

9 responses to “5 év

  1. Engedd meg, hogy gratuláljak! Sokaknak ajánlottam ezt a blogot és pozitív visszajelzéseket kaptam. Remélem én is tanulhatok a fejlődésedből.

    Egy észrevétel: mivel nekem is van wordpresses [tartalék]blogom, tudom azt, hogy a hit counter, azaz a jobb alsó “blog stat” doboz a hit-eket, azaz a látogatások (és nem a látogatók) számát méri, magyarul a kattintásokét. Az adminban is PI-t azaz page impressiont (oldalletöltést) ír. Vagy ezt nem jól tudom?

  2. infaustus

    De, jól tudod. Viszont én tapasztaltam már érdekes anomáliákat a wordpress napi statisztikái között. :)

    Egy kérdés: mikorra várható a Franz könyv publikálása végleges formában? Örülök, hogy elkészültetek vele.

  3. Egyelőre kalózkodunk vele. Ha sikerülne elég forrást gyűjteni (nem olcsó) és a kiadót is el lehetne érni (a jogokért), akkor megjelenhetne hivatalos nyomtatott kiadásban is.

  4. Isten éltessen a blog évfordulón, jó és hasznos írások,
    Így tovább!

  5. Grat az 5 évhez, és még írd sokáig! :)

  6. Hűha, nem tudtam, hogy ilyen öreg a blogod! Én csak kb 1 éve néztem először be “hozzád”, de egyre jobb témákat osztasz meg. Isten áldja meg a “pennádat”, hogy még mélyebben szántson. A “miért épp juhok” kiemelten kedves volt számomra, és arra késztetett, hogy tovább gondoljam ezt az értékes téma magot! Infa’, tudod, mostmár a kicsire is (+ az anyukájára is) minőségi idő kell! Nehogy félre érts, nem akarlak az írásról lebeszélni!! Áldott írásokat (is)!

  7. infaustus

    Jonas, hál’Istennek sose okoz gondot, hogy a blogolás helyett a családomat válasszam. Ez jön természetesen. :)

  8. Kovács Zsotza Zsolt

    Szívből, és örömmel gratulálok a jubileumhoz!
    Kívánok még sok izgalmas, szókimondó Postot, értő,és érző Olvasót, Kommentelőt!

  9. Hadd csatlakozzam én is. Nagyon örülök az írásaidnak, és hogy ilyen kitartóan tudsz minőségi munkát végezni. Isten áldja meg a blogot továbbra is!