A modern ember imádsága

A 2015-ös Aliansz imahét témája a Miatyánk. Miközben az egyes imakérésein gondolkodunk, miközben együtt imádkozzuk a saját imádságaink mellett napról napra, miközben igét hirdetek belőle, belül formál bennünket. Megfogalmazódott bennem a modern, Isten nélkül élő ember imádsága, melyet az életemmel soha nem akarok elmondani. Hogyan gondolkodunk Istenről, az ő akaratáról, az engedelmességről, az életben való megelégedésről, a bűneinkről, a céljainkról? A Miatyánknak ez a változata sok ember élet- és gondolkodásmódját hozza a felszínre.

Mi Atyánk, te már teljesen kivagy a mennyekben
Attól, ahogy én a saját nevemnek próbálok dicsőséget szerezni.
Jöjjön el az én országom, legyen meg az én akaratom,
De most azonnal, mielőtt meggondolom magam.
A mindennapi kenyértől többet kérek én:
Fényűzést, luxust, vágyaim beteljesedését.
És a bűneim? Hiszen nem öltem, nem loptam, kinek ártottam én?
Ne vígy engem a kísértésbe, mert megyek én magamtól is
Önként és dalolva.
Mikor pedig ott vagyok, majd kérlek,
Hogy szabadíts meg a gonosztól.
De addig is enyém az ország.
Enyém a hatalom.
Enyém a dicsőség.
Ha rajtam múlik, akkor mindörökké.

A modern ember imádsága bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Kategória: evangéliumi

Hozzászólások lezárva.