Mit üzenne Jézus a 21. század egyházának?

The Good News magazin 2015. július-augusztusi számában jelent meg egy cikk “Maradjatok meg az én Igémben” címmel (Robin Webber: Abide in My Word, pp. 36-37.). Ebben a szerző annak fontosságát hangsúlyozza, hogy a rohanó, tömegtájékoztatási eszközök és a közösségi média által uralt világunkban időt szakítsunk a Biblia olvasására. A Jelenések könyve 2-3. fejezetében található levelek mintájára közöl egy lehetséges üzenetet, amit talán Jézus a modern világ gyülekezetének és hívőinek üzenne. Íme, kicsit átírva:

“A Krisztus Jézusban kiválasztott 21. századi szenteknek: Ezt mondja az Igaz és Szent: tudok a tetteidről. Azt mondod, hogy ismersz engem, miközben a körülötted lévő világ egyre inkább megtagad engem. Mégis van egy kis panaszom ellened: Azt mondod, hogy szeretsz engem, mégsem iszod az én beszédem tiszta és éltető vizét – mintha már nem is lenne szükséged a velem való bensőséges kapcsolatra. Ezért tehát nyisd meg a szíved igém számára, akkor az Istened leszek, te pedig a népem leszel.”

Mit üzenne Jézus a 21. század egyházának? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Kategória: evangéliumi

Hozzászólások lezárva.