Asztronauták vallomása Istenről

“Nyolc hónappal a Hold-utazásom után lettem keresztény. Egy éjszaka fölébredtem, s éreztem, hogy a mindenható Isten jelen van a szobában. Hirtelen a vállamon éreztem a kezét, majd szabályosan kihúzott az ágyból. Lenyűgöző élmény volt. Fölkeltem, átmentem másik szobába, letérdeltem, magasba emeltem a kezemet és egészen átadtam magamat az Úrnak. Szívemből fakadt a szó: A tied vagyok! Igen, élményem volt vele, az élő Istennel, s ez az élmény olyan lenyűgöző, hogy emellett a Hold-utazás maradéktalanul elhalványodik.” (Charles Moss Duke, amerikai űrhajós, a tizedik ember a Holdon)

“A Holdon kristálytisztán rohant meg Isten és szent Fia végtelen hatalmának az érzése. A Holdon éreztem Isten lenyűgöző jelenlétét. Lelkét oly közel éreztem magamhoz, ahogyan a Földön sohasem éreztem. Megdöbbentő volt… azóta imádkozom! Azóta hirdetem az egész világon, Indiában, Kínában, Németországban és más országokban lelki üzenetemet, ami így hangzik: Minden ember élhet áldottan és boldogan, ha reménykedik és imádkozik, hogy Isten átalakító érintése által megkapja a Krisztus iránti szeretetet.” (James Benson Irwin, amerikai űrhajós-ezredes)

Az idézetek forrása: Fohászok és vallomások — A világ legszebb imái, Magyar Máltai Szeretetszolgálat, Budapest, 2012. p. 401. (A Vigilia Kiadónál 1988-ban megjelent azonos című kötet változatlan tartalmú utánnyomása.)

Reklámok

Asztronauták vallomása Istenről bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Kategória: idézetek

Hozzászólások lezárva.