Szolgálati közlemény

Ezúton értesítem a kedves Olvasót, hogy bizonytalan ideig a bejegyzések kommentálásának lehetőségét megszüntetem. Mivel nemrégiben balati igazán frappánsan összefoglalta azt, ami bennem is megfogalmazódott, ezért engedtessék meg, hogy magyarázatul őt idézzem:

“Néhány változás azonban lesz az eddigiekhez képest. A legfájóbb ezek közül az olvasók számára (ha még vannak ilyenek :) ), hogy nem lehet ezentúl hozzászólni a bejegyzésekhez. Ennek nemes egyszerűséggel az az oka, amiért annak idején felhagytam a blogolással: a legtöbb energiámat és időmet az vette el, hogy emberekkel vitatkozzak a bejegyzéseim kapcsán. Persze volt ezeknek értelme, és örültem is a visszajelzéseknek, de a végére mégis halálosan belefáradtam a vitákba. Ezért hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, hogy no komment. Aki szeretne mindenáron véleményt nyilvánítani a bejegyzésemről, az nyugodtan megoszthatja facebookon, twitteren, egyéb csatornán, és ott szabadon véleményezheti.” (kiemelés tőlem)

Szolgálati közlemény bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Kategória: miegymás

Hozzászólások lezárva.